Jesteś zainteresowany?
napisz już teraz...
Utrzymanie infrastruktury IT
Skoncentruj się na swoim biznesie, a kwestie techniczne powierz nam - to najkrótsza i najlepsza definicja opisująca świadczoną przez nas, szeroko pojętą usługę utrzymania systemów i zarządzania infrastrukturą IT. Pozwól odciążyć się od natłoku technicznych, około-biznesowych prac, zyskaj spokój i profesjonalne wsparcie w dziedzinie IT, a zaoszczędzony czas wykorzystasz efektywnie do zwiększenia swojej konkurencyjności na rynku.
W zależności od potrzeb klienta możemy zaoferować zarówno usługę wsparcia technicznego oraz kompleksowego utrzymania systemu i środowiska informatycznego w ruchu, jak również realizację samodzielnych, pojedynczych usług koncentrujących się wokół następujących obszarów:
  • Obsługa powdrożeniowa i wsparcie techniczne w zakresie IT (w ramach umowy serwisowej)
    • bieżąca pomoc w zakresie rozwiązywania problemów użytkowników oraz monitorowanie i utrzymanie systemów wytworzonych przez ITeam (SLA)
    • dalszy rozwój i aktualizacje naszego oprogramowania
    • helpdesk dla pracowników i administratorów, rozwiązujący problemy związane zarówno z zaawansowanymi rozwiązaniami sieciowo-serwerowych, jak i dotyczące stacji roboczych oraz urządzeń peryferyjnych
    • doradztwo w zakresie IT
  • Nadzór nad środowiskami i procesami informatycznymi funkcjonującymi w firmie
  • Utrzymanie infrastruktury informatycznej w ruchu
    • opieka nad serwerami, siecią komputerową i komputerami użytkowników
    • monitoring i nadzór nad poprawnością funkcjonowania infrastruktury IT
  • Kompleksowa realizacja wdrożeń systemów informatycznych
    • wdrożenia w zakresie oprogramowania, serwerów oraz sieci komputerowych
  • Audyty wybranych obszarów IT (m.in. legalności oprogramowania, bezpieczeństwa informacji)
  • Dostarczanie sprzętu komputerowego i oprogramowania
To tylko przykładowy katalog świadczonych przez nas usług. Zachęcamy do kontaktu z nami - porozmawiajmy o tym, w jaki sposób możemy rozwiązać Twoje problemy…
Podejście do realizacji
Nasz proces zapewnienia usługi wsparcia technicznego obejmuje m.in. następujące działania:
  • Poznajemy Twoje potrzeby
    Naszą współpracę rozpoczynamy od zapoznania się z Twoimi potrzebami oraz problemami, w razie potrzeby rozpoznajemy również działające w firmie rozwiązania w zakresie infrastruktury IT.
  • Dobieramy wachlarz świadczonych usług
    Potrzebujesz kompleksowego wsparcia, a może tylko jakiegoś konkretnego działania? Razem dobierzemy taki zestaw usług składowych, by w optymalny sposób zaspokajały Twoje potrzeby i rozwiązywały problemy, z którymi zwrócisz się do nas.
  • Ustalamy przebieg i parametry współpracy
    Aby obsługa następowała w sposób efektywny, z dotrzymaniem standardów i specyficznych wymogów Twojej organizacji, ustalimy parametry pracy poszczególnych usług (np. poziom SLA), jak również określimy procedury współpracy i warunki techniczne określające sposób realizacji działań przez naszych specjalistów.
  • I startujemy...
    Niezwłocznie po podpisaniu umowy przystępujemy do działania tak, byś w możliwie najkrótszym czasie zaczął osiągać korzystne efekty. Do dyspozycji otrzymasz doświadczony i przyjaźnie nastawiony do rozwiązywania problemów zespół, jak również dostęp do nowoczesnych narzędzi nadzoru pracy (umożliwiających m.in. zlecanie prac w trybie on-line oraz śledzenie na bieżąco postępów ich realizacji).
Obszary kompetencji
Wykwalifikowany zespół administratorów i pracowników wsparcia technicznego naszej firmy codziennie służy pomocą m.in. w następujących sprawach:
  • serwery:
    • dobór odpowiedniej platformy sprzętowej oraz oprogramowania serwerowego,
    • instalacja i administrowanie systemami operacyjnymi (Linux, MS Windows Server),
    • instalacja i administrowanie usługami serwerowymi (www, serwery aplikacji, poczta elektroniczna, itp.) oraz bazami danych,
    • projektowanie i wdrażanie systemów do tworzenia kopii bezpieczeństwa danych,
    • implementacja systemu stałego monitoringu usług serwerowych (z automatyczną notyfikacją problemów);
  • stacje robocze:
    • doradztwo w zakresie doboru odpowiedniego sprzętu i oprogramowania używanego przez pracowników,
    • dostarczanie zestawów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania,
    • instalacja systemu operacyjnego i oprogramowania użytkowego na stacjach roboczych,
    • diagnostyka, modernizacja i serwis sprzętu komputerowego,
    • szkolenia pracowników oraz pomoc w zakresie użytkowania sprzętu i oprogramowania,
    • przeprowadzenie audytu oprogramowania pod kątem jego legalności oraz zarządzanie licencjami;
  • sieci komputerowe:
    • projektowanie rozwiązań sieciowych,
    • konfigurowanie urządzeń sieciowych,
    • projektowanie i wdrażanie połączeń VPN oraz zdalnego dostępu do sieci firmowej,
    • implementacja monitoringu poprawności funkcjonowania oraz wykorzystania sieci,
    • projektowanie i kompleksowy montaż okablowania strukturalnego;
  • bezpieczeństwo:
    • audyty ustalające dojrzałość i poziom bezpieczeństwa firmy w zakresie IT,
    • projektowanie i wdrażanie kompleksowej polityki bezpieczeństwa IT dla firmy,
    • doradztwo w obszarze zapewnienia ciągłości działania firmy,
    • wdrażanie systemów ochrony antywirusowej i antyspamowej na stacjach roboczych i serwerach pocztowych,
    • projektowanie i wdrażanie systemów firewall.
Powyższe zadania możemy realizować samodzielnie lub we współpracy z zespołem IT klienta.
Korzyści
Zlecając usługę wsparcia technicznego naszemu zespołowi osiągniesz m.in. następujące efekty:
  • zapewnisz sobie spokój, a Twojej firmie ciągłość funkcjonowania - od momentu podpisania umowy bierzemy na siebie Twoje problemy informatyczne, a Ty minimalizujesz ryzyko swojej działalności w tym zakresie,
  • uwolnisz się od konieczności realizacji prac administracyjnych IT, a odzyskane tym samym zasoby wykorzystasz do innych działań,
  • zwiększysz efektywność i bezpieczeństwo funkcjonowania firmy - zapewniamy krókie czasy reakcji i dostępność naszych specjalistów o każdej porze,
  • zyskasz solidnego partnera z zawsze aktualną wiedzą z obszaru infrastruktury IT,
  • nie będziesz musiał martwić się o jakość obsługi - nasze procesy objęte są systemem ISO 9001 i poddawane są regularnym audytom, posiadamy wdrożony system zapewnienia ciągłością działania, należycie dbamy o bezpieczeństwo i poufność informacji (to tylko kilka z aspektów będących gwarantami solidnej obsługi),
  • znajdziesz wszystkie wymagane dla pracy Twojej firmy usługi w jednym miejscu.