System Fidia.NET

Fidia.NET to kompleksowe rozwiązanie obsługujace proces sprzedaży produktów finansowych. Nasze autorskie oprogramowanie adresowane jest przede wszystkim do banków, towarzystw ubezpieczeniowych i leasingowych oraz firm pośrednictwa finansowego, prowadzących sprzedaż zarówno za pośrednictwem własnej sieci placówek, jak i zewnętrznej sieci sprzedaży. Dostęp do aplikacji użytkownik uzyskuje za pośrednictwem Internetu oraz zwykłej przeglądarki WWW. Fidia.NET może pracować niemalże w każdym miejscu - począwszy od placówek bankowych, poprzez salony i komisy samochodowe, firmy deweloperskie, na punktach udzielania kredytów w marketach skończywszy.

Na uwagę zasługuje fakt docenienia innowacyjności naszego produktu przez niezależną kapitułę konkursu Hit Roku, w ramach którego Fidia.NET otrzymała Rekomendację Gazety Bankowej.

Przeznaczenie systemu
System znajduje zastosowanie wszędzie tam, gdzie istnieje potrzeba prezentacji i sprzedaży produktów finansowych z następujących kategorii:
  • produkty kredytowe (gotówkowe, hipoteczne, samochodowe, karty kredytowe, kredyty ratalne),
  • lokaty,
  • ubezpieczenia,
  • leasing,
  • pożyczki różnego rodzaju (np. pożyczki bez BIK, środki w ramach programu Jeremie).

Modułowa budowa systemu zapewnia możliwość jego adaptacji do sprzedaży również produktów innych kategorii. Jeśli poszukujesz optymalnych rozwiązań do sprzedaży swoich produktów skontaktuj się z nami - porozmawiamy o tym, jak możemy Ci pomóc.

Wybrane cechy systemu
Pełna obsługa procesu sprzedaży - od "dzień dobry" do podpisanej umowy
Wdrażając system zapewnisz pełną obsługę procesu sprzedaży - od przedstawienia klientowi gamy produktów, poprzez przeprowadzenie symulacji i pomoc w doborze właściwego produktu, sprawną obsługę procesu sprzedaży aż po wydruk pełnej dokumentacji i zawarcie umowy. Wszystko to w jednym miejscu - od A do Z.
Efektywne przygotowywanie ofert (oferta na zawołanie)
komfortowe dla pracownika
Z myślą o pracownikach sprzedaży zaprojektowaliśmy system tak, by przy zachowaniu wysokiej jakości maksymalnie skrócić czas obsługi każdego klienta. Oddajemy do dyspozycji cały zestaw narzędzi przyspieszających pracę i eliminujących ryzyko pomyłek - zaawansowane symulatory ofert, generatory harmonogramów spłat, mechanizmy weryfikacji zdolności kredytowej, czy centralny rejestr klientów i firm, byś mógł wykorzystywać wielokrotnie wprowadzone wcześniej dane. Do tego system pomocy kontekstowej, czytelnych podpowiedzi o produkcie oraz rozbudowany mechanizm kontroli danych tak, by nawet nowy i nie zaznajomiony jeszcze z ofertą sprzedawca poradził sobie z trudnymi pytaniami przyszłych klientów.
frontem do Klienta
Zadowolony klient kupi produkt i poleci firmę nowym klientom - niezadowolony zapewni odwrotny efekt. Dlatego otrzymasz tak zaimplementowany proces prezentacji oferty, by klient odszedł od okienka z poczuciem satysfakcji i uśmiechem na twarzy. Podsystem doboru dostępnych ofert (z wygodną porównywarką symulacji) pozwala jednocześnie zaprezentować klientowi różne opcje i pomóc wybrać optymalne rozwiązanie. Odpowiedzi na trudne pytania typu "na co mnie stać", "jaką konfigurację kredytu udźwignę" nie będą stanowić już problemu - system automatycznie podpowie możliwe opcje. Za jednym kliknięciem przekształcisz symulację w dokumenty sprzedażowe lub wydrukujesz profesjonalną kartę informacyjną, zawierającą podsumowanie ustaleń i prezentację oferty, jak również opisującą dalsze działania tak, by klient otrzymał wszystkie odpowiedzi. A jeśli dokończenie procesu nie będzie możliwe w danej chwili? Nie ma problemu - moduł nadzoru nad bieżącymi sprawami oraz podręczny organizer zadbają o to, by żaden kontakt ani uzgodnienie z klientem nie zostały zapomniane. Słowem - profesjonalna obsługa z troską o potrzeby klienta…
Automatyzacja procesów biznesowych
Uwolnij się od spraw, którymi nie musisz się zajmować, a zobaczysz, ile możesz zyskać automatyzując wybrane działania:
  • automatyczna weryfikacja klientów (w BIK, jak również w innych bazach danych),
  • automatyczne generowanie wniosków weryfikacji (jeśli w ich przeprowadzeniu niezbędny będzie udział człowieka),
  • czy automatyczne podejmowanie decyzji (w oparciu o zaimplementowany mechanizm scoringu),
pozwolą Ci oszczędzić czas, który teraz będziesz mógł przeznaczyć na realizację innych działań. Klient również będzie mile zaskoczony faktem, jak krótko może trwać obsługa skomplikowanej sprzedaży jego kredytu hipotecznego. Zaawansowane mechanizmy weryfikacji reguł biznesowych i zgodności danych z regulaminami sprawią z kolei, że otrzymasz komplet poprawnych danych już przy pierwszym podejściu, a klient nie będzie musiał wracać do placówki by uzupełniać wniosek o brakujące dane lub dokumenty.
Dokumentacja "onClick"
Niejednokrotnie obserwowaliśmy, jak uciążliwe potrafi być zarządzanie dokumentami… Tworzenie, drukowanie, załączanie, przesyłanie, korygowanie i wersjonowanie - "spowalniacze" procesu obsługi sprzedaży (zwłaszcza, jeśli podpisane przez klienta dokumenty warunkują dalszą obsługę). Dlatego przyjęliśmy podejście "onClick" - maksymalna automatyzacja i wygoda w zakresie zarządzania dokumentacją:
  • jeden klik myszką i otrzymujesz wydrukowaną, gotową do podpisu dokumentację (kartę informacyjną, wniosek, czy umowę sprzedaży) - zakres i rodzaj generowanych dokumentów zależeć będzie tylko od Ciebie,
  • jeden klik - i zeskanujesz komplet wymaganej dokumentacji (za pomocą zintegrowanego z systemem modułu skanującego), a kopie automatycznie zostaną dołaczone do właściwego wniosku.
Sam w prosty sposób stworzysz również wzorce wykorzystywanych dokumentów, oznaczysz dokumenty wymagające szczególnego traktowania oraz zapewnisz ich sprawny obieg. Skrócisz czas procesu obsługi, a przy tym zapewnisz aktualność i integralność kluczowej dla Twojej firmy dokumentacji.
Definiowanie produktów i procesu ich obsługi
Sercem konfiguracji systemu jest panel administracyjny, udostępniony dla Twojej wygody, byś nie musiał za każdym razem angażować działu IT do tworzenia kampanii sprzedażowych. Od tej pory sam będziesz zarządzał rejestrem produktów i definiował nowe produkty czy promocje: określisz parametry kalkulacji produktu, zdefiniujesz reguły biznesowe i wymagania z nim związane. Będziesz mógł też określić reguły jego dostępności dla poszczególnych grup klientów, sterować jego dostępnością w sieci sprzedaży, a także niezależnie określić obieg (workflow) do jego obsługi. W każdej chwili będziesz mógł rozszerzyć zakres gromadzonych w procesie sprzedaży danych korzystając z pól definiowalnych, którymi wzbogacisz formularze wniosków sprzedażowych. Jeśli zaś zechcesz wdrożyć do systemu obsługę diametralnie różnego, nowego produktu, wówczas docenisz fakt modułowej budowy systemu pozwalającej elastycznie dostosowywać Fidię do swoich potrzeb.
Kontrola i optymalizacja sprzedaży
W każdej chwili możesz przyjrzeć się efektom sprzedażowym, korzystając z puli dostępnych w systemie raportów oraz historii wniosków i obiegów. Możesz popatrzeć na sprzedaż poszczególnych produktów, zweryfikować efektywność sieci sprzedaży czy też dokonać innych analiz (np. przyczyn rezygnacji z oferty), przez co - wierzymy - uda Ci się zoptymalizować produkty lub proces sprzedaży by maksymalizować efekty.. Potrzebujesz wdrożyć szybko promocję? Tego typu działania wykonasz niemal od ręki, a nowa oferta niezwłocznie pojawi się w sieci dystrybucji. Dzięki Fidii łatwo i szybko nadążysz za zmianami i staniesz się bardziej konkurencyjnym graczem na rynku.
Zarządzanie siecią sprzedaży
Administrator systemu może dowolnie zarządzać i definiować strukturę organizacyjną swojej firmy oraz sieci sprzedaży. Nieograniczona liczba poziomów, rodzajów jednostek czy wymiarów (podziałów na regiony, strefy, itp.) czyni Fidię elastycznym systemem pozwalającym odzwierciedlić strukturę o dowolnej złożoności. Zyskasz również wsparcie w zakresie rozliczeń z siecią sprzedaży, a specjalizowany system uprawnień zadba o to, by każda osoba w danym punkcie struktury miała dostęp tylko do potrzebnych jej danych (zgodnie z zasadą wiedzy koniecznej). W pakiecie otrzymasz również mechanizmy edukacji partnerów sprzedaży - tablica ogłoszeń informująca o nowościach w ofercie, baza wiedzy wraz z repozytorium rozwiązań zgłaszanych problemów czy też platforma do komunikacji z HelpDesk w trakcie pracy z aplikacją pozwolą Ci zadbać o jakość obsługi i wizerunek firmy.
Integracja z systemami zewnętrznymi
Proces sprzedaży kończy się na podpisaniu umowy i przekazaniu produktu do dalszej obsługi posprzedażnej w zewnętrznym systemie. Może to być główny system bankowy, hurtownia danych, a także każde inne oprogramowanie, które zechcesz zasilić potrzebnymi danymi. Możesz również wykorzystać potencjał zewnętrznych systemów dla usprawnienia procesu sprzedaży w systemie Fidia, zestawiając odpowiednio kanał komunikacji - jeśli więc używasz już aplikacji pozwalającej na dokonywanie skomplikowanych wyliczeń, przeprowadzanie weryfikacji czy wykonywanie innych specjalizowanych działań, możesz zintegrować się w tymi narzędziami i wzbogacić system Fidia o nowe możliwości.
Korzyści biznesowe
  • elastycznie i łatwo dostosowuj i rozbudowuj system do potrzeb biznesowych:
    • szybko reaguj na oczekiwania rynku = zwiększaj konkurencyjność,
    • skracaj czas i obniżaj koszt wdrożenia nowego produktu do sprzedaży;
  • automatyzuj obsługę procesów biznesowych:
    • zwiększaj wydajność i efektywność pracy,
    • skracaj czas obsługi Klienta,
    • zmniejszaj koszty obsługi pojedynczego Klienta,
    • minimalizuj ryzyko operacyjne;
  • łatwo rozwijaj i zarządzaj siecią sprzedaży:
    • zwiększaj potencjał poprzez rozbudowę sieci sprzedaży produktów finansowych o nowe kanały dystrybucji,
    • dbaj o wzrost wolumenu sprzedaży, szybszą ekspansję i zdobywanie rynku;
  • korzystaj z zalet technologii realizacji systemu Fidia.NET:
    • zapewnij sobie łatwość utrzymania i aktualizacji systemu,
    • skorzystaj z krótkiego czasu wdrożenia systemu oraz niskich kosztów zakupu, utrzymania i rozbudowy,
    • wykorzystaj możliwości integracji Fidia.NET z innymi aplikacjami Twojego ekosystemu informatycznego.